В поточному році Пенсійний фонд України створив новий сервіс на порталі електронних послуг – електронна трудова книжка.
На сьогодні в електронній трудовій книжці відображається інформація про трудові відносини працівника за даними звітних відомостей роботодавця.
Дані про трудову діяльність потрібно внести у вигляді сканованих копій засвідчених кваліфікованим електронним підписом. Зробити це можуть як роботодавці, так і працівники.
Отже, як правильно подавати скан-копії трудової книжки?
Для самостійного подання:
-зайти в персональний кабінет на вебпорталі Пенсійного фонду за допомогою кваліфікованого електронного підпису;
-обрати меню «Надання скан-копій трудової книжки»;
-додати скановані файли та відправити до Пенсійного фонду, завіривши копії електронним підписом.
Для подання роботодавцем:
зайти в «Кабінет страхувальника» на вебпорталі Пенсійного фонду за допомогою кваліфікованого електронного підпису;
обрати меню «Надання скан-копій трудової книжки»;
заповнити дані про працівника;
додати скан-копії трудової книжки та згоди на обробку персональних даних з підписом працівника;
відправити скановані файли до Пенсійного фонду, завіривши копії електронним підписом.
Вимоги до скан-копій:
-скан-копія повинна бути кольорова;
-необхідно робити скан-копії всіх заповнених сторінок трудової книжки у хронологічному порядку;
-скан-копії мають бути чіткі та відображати всі реквізити документа;
-формат зображення має бути jpg або pdf;
-розмір кожного файлу не має перевищувати 1 Мб.