Повідомляє Національний банк України
https://www.facebook.com/NationalBankOfUkraine/videos/2628682140733125/
Будьте обачними та не відповідайте на підозрілі телефонні дзвінки.
🗣 Зловмисники часто телефонують довірливим українцям та вимагають повідомити номер своєї платіжної картки, термін її дії та іншу платіжну інформацію.
Шахрай може назватися будь-ким:
🔻 працівником банку
🔻 працівником НБУ, Пенсійного фонду, Фіскальної служби
🔻 працівником поліції
🔻 працівником комунальних служб
🔻 працівником мобільного оператора
🔻 покупцем вашого товару тощо.
🕸🕷 Зміст таких розмов може дещо різнитися, проте їхня мета однакова – отримання персональних відомостей про громадян та їхні платіжні картки. Люди надають інформацію, а шахраї підчищають до копійки їх рахунки і зникають.
📵 Якщо отримали такий дзвінок – відразу ж завершіть розмову.
✅ Пам’ятайте! Нікому і ніколи не можна повідомляти ваші персональні дані, ПІН-коди до платіжних карток, три цифри на звороті карти, строк дії картки, SMS-коди від банків та мобільних операторів та будь-яку іншу інформацію стосовно ваших рахунків.
Максимум, що ви можете назвати, – це 1️⃣6️⃣ цифр на лицьовій стороні вашої картки.
👉Більше інформації читайте за посиланням https://bank.gov.ua/promo/stopfraud/
Потрапили в руки шахрая? Телефонуйте в Кіберполіцію – 0 800 505 170 або зверніться онлайн за посиланням https://cyberpolice.gov.ua/
Маєте сумніви щодо ситуації? Телефонуйте на гарячу лінію Національного банку України – 0 800 505 240.