Інформує сектор з питань державної реєстрації
УВАГА! НАБУЛИ ЧИННОСТІ ЗМІНИ, ВНЕСЕНІ ДО ПОРЯДКУ НАДАННЯ ІНФОРМАЦІЇ З ДЕРЖАВНОГО РЕЄСТРУ РЕЧОВИХ ПРАВ НА НЕРУХОМЕ МАЙНО!
З 1 березня 2018 року набули чинності зміни, внесені до Порядку надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 25 грудня 2015 р. №1127, якими Уряд розширив можливості доступу громадян до інформації, яка міститься в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень (далі — Державний реєстр прав).
Відтепер інформація з Державного реєстру прав в електронній формі через веб-портал Мін’юсту (Он-лайн Будинок Юстиції) буде надаватися користувачам, яких можна ідентифікувати не лише через Електронний цифровий підпис (ЕЦП), а також за допомогою електронної системи ідентифікації “Bank ID”.
“Bank ID” – спосіб електронної ідентифікації громадян через українські банки для надання адміністративних послуг через Інтернет. Сервіс “Bank ID” дає можливість верифікувати банківську карту користувача.
Звертаємо увагу, що на сьогодні система ідентифікації “Bank ID” працює у тестовому режимі, а тому верифікація відбувається лише за картками українських банків: Ощадбанк, ПриватБанк, Пумб, РадаБанк, Укрсоцбанк, Райффайзен Банк Аваль.
Для того, щоб отримати інформацію з Державного реєстру прав в електронній формі за допомогою системи ідентифікації “Bank ID” необхідно перейти за посиланням: https://kap.minjust.gov.ua/bank-id/index (вартість адміністративної послуги становить 20 грн.).