20 листопада посадовці структурних підрозділів Летичівської селищної ради, в тому числі працівники бібліотек, навчальних та медичних закладів а також представники громадських організацій Летичівської та Меджибізької громад, депутати Летичівської селищної ради, небайдужі до майбутнього громади мешканці зібралися на одноденний тренінг щодо залучення донорських коштів в громаду та реалізації бюджету участі.
Голова правління Хмельницької обласної громадської організації Подільський центр «Гендерна рада» Тетяна Федорівна Баєва на основі багаторічного досвіду з написання, захисту та реалізації проектів провела практичне заняття з учасниками тренінгу.
Учасники згуртовувались для визначення проблем, їх причин та наслідків. На прикладі Летичівської громади виокремлювали найбільш гострі, аналізували передумови їх виникнення та шляхи усунення. З п’яти умовних незалежних груп у трьох співпали думки щодо потреби створення рекреаційної зони для відпочинку мешканців та гостей громади; актуальною також виявилась проблема відсутності оздоровчо-розважального простору для молодих сімей з дітьми.
Проте, найбільш нагальною є проблема забезпечення якісною питною водою населення громади. Всі учасники тренінгу погодились з першочерговістю реалізації заходів з усунення цієї проблеми.
Взявши дане питання за основу, Тетяна Федорівна продемонструвала приклад заповнення проектної заявки, наголосивши на основних принципах написання концепції проектів та надала перелік інформаційних сайтів, де постійно оновлюється інформація про грантові конкурси, тренінги та актуальні події для всіх активних жителів нашої країни.
Довідково
Тренінг – це насамперед навчання, що опирається на досвід людини, а також допускає, що присутні на тренінгу люди, окрім отримання нової інформації, мають можливість відразу використовувати її на практиці, виробляючи нові навички.
Тренінг – це:
-
група, яка допомагає стати кожному її учаснику більш компетентним;
-
процес, під час якого учасники вступають у взаємодію;
-
процес, у центрі якого є проблема та її розуміння учасниками групи, а не компетентність ведучого щодо зазначеної проблеми;
-
навчання, під час якого активність учасників вища, ніж активність ведучого;
-
навчання, яке дає учасникам задоволення, активізує їх, стимулює інтерес до пізнання;
-
навчання, результат якого досягається у взаємодії всіх учасників тренінгу;
-
відкриття учасниками в собі нових можливостей, відчуття того, що вони знають та вміють більше, ніж до цих пір думали про себе;
-
можливість відкриття інших людей, навчання через взаємодію з ними, розуміння того, на що здатні люди, від яких раніше не очікувалося нічого цікавого;
- можливість у безпечних, з одного боку, трохи штучних, а з іншого – наближених до реальності умовах взаємодії з іншими людьми досягти бажаних змін.
Запрошуємо усіх бажаючих до співпраці та спільно змінюватимемо життя в нашій громаді на краще.